FAQ

Door de drukte bij PostNL kan de bezorging van je pakketje soms iets langer duren. Excuses hiervoor.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Bestellingen onder de € 50,-
Voor deze bestellingen hanteren we een vaste tarief van €5,95 binnen Nederland. Voor België bedragen de bezorgkosten € 6,95

Bestellingen boven de € 50,-
Voor deze bestellingen hanteren wij een gratis levering. Hierbij worden dus geen verzendkosten in rekening gebracht.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Op werkdagen vóór 15:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden!

Bestellingen bij Yuanda.nl worden binnen 24 uur verzonden, hierbij hanteren wij de volgende stelregels;

  • Je bestelling en betaling is vóór 15:00u bij ons binnen. De beste betaalmethode hiervoor is iDEAL. Nadat je bestelling is geplaatst stellen wij je per e-mail op de hoogte van de verzending.
  • Je bestelling en betaling komen ná 15:00u bij ons binnen. Wanneer de bestelling later binnen komt dan 15:00u zal deze in de regel de volgende werkdag worden verzonden.
  • Bestellingen op vrijdag na 15:00u worden de volgende werkdag (maandag) verzonden.

Kan ik mijn bestelling traceren?

Na verzending van je bestelling ontvangt je van ons een e-mail met daarin een link naar de Track & Trace pagina van de vervoerder.

Kan ik mijn bestelling ook gewoon ophalen in de winkel?

Je ontvangt van ons een bericht als de bestelling klaar staat. Je kunt ook bellen om het eerder af te halen. Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor de optie ‘Gratis afhalen in Enschede’.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het afrekenen heb je de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

Zijn alle artikelen ook in onze winkel verkrijgbaar?

Ja zeker! Al onze artikelen zijn ook in de winkel verkrijgbaar. Naast de webshop hebben we in de winkel nog veel ruimer assortiment artikelen. Klik op contact voor de openingstijden.

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Voor het retourneren van een artikel dient er gebruik te worden gemaakt van een retourformulier. Dit formulier kun je hier downloaden.

Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk.

Wat zijn de retour voorwaarden?

Uiteraard geldt dat wij een aantal voorwaarden stellen aan het retour sturen van een product.

  • Feest en versiering mogen niet retour sturen. Zoals slingers-vlaggenlijnen, ballonnen, hoeden, kousen, maskers, carnavalskleding en feest accessoires etc.
  • Het product moet in de originele verpakking retour worden gestuurd.
  • Het product is NIET gebruikt en/of volledig uitgepakt.
  • Erotische producten mogen niet retour wanneer het zegel is verbroken.
  • Onderkleding mag NIET retour.
  • Het retour sturen van een product is altijd mogelijk binnen de retourtermijn van 14 dagen.

Hoe retourneer ik mijn Bol.com bestelling?

Log in op je bol.com account en zoek je bestelling.
Bekijk de details van je bestelling en klik op de link ‘Retour aanmelden.
De retourwijze en mogelijkheden staan op die pagina uitgelegd.

Winkelwagen

close